פורסמו שמותיהם של שני לוחמים נוספים שנפלו ברצועה

קובי פינקלר No Comments on פורסמו שמותיהם של שני לוחמים נוספים שנפלו ברצועה

הותר לפרסום: סגן אדיר פורטוגל הי"ד בן 23, ממזכרת בתיה וסמ״ר גל מישאלוף הי"ד בן 21, ממודיעין נפלו בקרב בצפון רצועת עזה. בנוסף, שני קצינים ושני לוחמים נפצעו באורח קשה

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הותרו לפרסום שמותיהם של שני חללי צה"ל אשר הודעה נמסרה למשפחותיהם: סגן (מיל׳) אדיר פורטוגל, (Adir Portugal) בן 23, ממזכרת בתיה, קצין בגדוד שקד של חטיבת גבעתי וסמ״ר גל מישאלוף, (Gal Mishaelof) בן 21, ממודיעין, לוחם בגדוד צבר של חטיבת גבעתי. השניים נפלו בקרב בצפון רצועת עזה.

בנוסף, שני קצינים, לוחם סדיר ולוחם במילואים מגדוד שקד, חטיבת גבעתי, נפצעו באורח קשה בקרבות בצפון רצועת עזה. כמו כן, שני לוחמים מגדוד צבר, חטיבת גבעתי נפצעו באורח קשה בקרבות בצפון רצועת עזה. הפצועים הועברו לקבלת טיפול רפואי ומשפחותיהם עודכנו.

היום בשעות הצהריים זוהו שני שיגורים משטח לבנון למרחב מרגליות וכפר גלעדי שלא יורטו על פי מדיניות, אין נפגעים. כוחות צה"ל תקפו את מקורות הירי.

ספינת משא בבעלות בריטית שיצאה מטורקיה בדרכה להודו, נחטפה בדרום הים האדום, על ידי צבא החותים בתימן, כשעליה נמצאים עשרים וחמישה אנשי צוות, מלאומים שונים, בהם אוקראינים, בולגרים, ומקסיקנים. יודגש כי בספינה לא נכחו ישראלים.

דובר צה"ל גינה את חטיפת אוניית המשא ואמר, כי מדובר באירוע חמור מאוד ברמה העולמית. במשרד ראש הממשלה גינו הם ואמרו, כי זו התקפה איראנית נגד ספינה בינלאומית וזהו מעשה טרור איראני נוסף אשר מבטא קפיצת מדרגה בתוקפנות של איראן כנגד אזרחי העולם החופשי ומייצר משמעויות בינלאומיות לגבי ביטחון נתיבי השייט העולמיים".

הגיבוי והתמיכה בישראל מצד מדינות בעולם: שר החוץ החדש של בריטניה, יגיע השבוע לביקור תמיכה בישראל, לאחר ששוחח עם מקבילו הישראלי אלי כהן בשבוע שעבר. כהן הודה לעמיתו על תמיכתה של בריטניה במלחמתה של ישראל נגד חמאס והשניים דנו גם באפשרויות לפגוע במקורות המימון של חמאס בבריטניה וברחבי העולם.

שגריר ישראל בארה"ב מייק הרצוג אמר, כי "בישראל מקווים שמספר משמעותי של חטופים ישוחררו כבר בימים הקרובים". הרצוג אמר את הדברים בריאיון לרשת ABC האמריקנית. סגן היועץ לביטחון לאומי בבית הלבן שדיבר אף הוא בראיון אמר, כי לישראל יש את הזכות לפעול בדרום הרצועה, אך היא צריכה לקחת בחשבון את הביטחון של אותם אזרחי עזה, כחלק מתוכניותיה הצבאיות.



0 תגובות